simseklivekalpli muno112 ben bir gecede 52k tl batırdım acısı hala şuramda. Eşim ben kumar bilmem karım kumarda batmış diyip dalga geçiyor ahahdjahd
muno112 simseklivekalpli bende 2bin dolar kaybettim ama kardan zarardı ben sadece 300 dolar yatırdım ve 2bin 3bin doları çekmiştim benden çıksaydı bende çok üzülürdüm hahahha
simseklivekalpli asbet ben onlardan ekside çıktım ya. Alfa solar var bende -7bin zarardayim unuttum bile artık bakmıyorum aylar oldu.
simseklivekalpli aysemsi10 nerde o günler ben kaldıraçlı işlem acıyorum yükselir diye işlem açsam btc net çakılır 😂😂😂
simseklivekalpli muno112 benim değildi yaa çok işlem vardı bide batmasın diye karttan falan çekip atmıştım. Borsalar bi anda çökünce bi anda battım ben de 🤦🏻♀️