Bebeğiniz çok küçük kaka yapmayı yeni öğreniyor. Ikınma refleksini geliştirmeye çalışıyor. Çok çektik kakadan 10 aylık oldu ve 2 haftadır falan düzenli yapıyor kakasını. 12 günü buluyordu yapmaması. 1 kutu fito krem bitirdim ben. Zamanla alışacak ve düzelecektir. Hatta aklıma şu bile geldi. Bi kere bana lavman yapmışlardı , o şişedeki sıvıyı sıkmak için ucunu kesiyorlar ya orasını düzgün kesmedikleri için popomda yırtık oluşmuştu. Öyle bi durum bile olmuş olabilir. Bence endişe etmeyin düzelecektir. Bizim ıkınma, zorlanma , kaka yapmama gibi durumlar 2.5-3 ayda başlamıştı. Ben çok müdahale etmenizi tavsiye etmem. Bir çok doktora sordum ve eğer lavmana ya da uyarılmaya alışırsa herhangi bi uyaran olmadan kaka yapmayabilir demişti. İçeriye doğru çok müdahale yapmadan başka bi uzman görüşü almalısınız bence