Arkadaşlar oğlum 17 aylık ve ben uykusuzluktan delirmek üzereyim. Bakın yenidoğan döneminde daha kötü bir haldeyiz gece saatte bir yarım saatte bir uyanmalar ve asla uykuya dönememeler gece boyu meme emmeler. Gece 12ye kadar ayakta durmalar. Sizde böyle misiniz ne yapacağız artık inanın uykusuzluktan ayakta duramıyorum her yerim stresten sivilce doldu bu ne zaman geçecek bu nasıl bir ataktır yarabbim