avokadoluomlet35 daha 30 günlükmüs beslenme aralığı 3-4 saati bulamaz kii, benim bebişim 75 günlük falan oldu çok zorluyorum 120 versem içecek ama midesini büyütmek de istemiyorum verdikçe alıyor çünkü. 90 veriyorum bunu verdigime bile pişmanım. Nolur benim yerime de dikkat edin, şu an çok uğraşıyorum mamayı kesmek için, verince bırakamıyoruz çünkü. Bir hafta hırs yaptım uğraştım sürekli memede durdu, sonra farkettim ki sütüm artmış, sonra ipin ucunu tekrar kaçırdım tabi. O ağlamadan teklif edin biliyorum çok zor hele ki ilk ay felaket zor ama umarım destek olan birileri vardır siz de her boslugunuzda bebisi memenize alıp dinlenebilirsiniz :( emmese bile orda dursun öyle uyusun, ilk üç ay alışkanlık olmaz diyorlar hiç korkmayin sadece emzirin bol bol