Ameliyat tabii ki gerekli Çünkü düşüğe sebep oluyor ablamın bu yüzden üç tane düşüğü oldu sebebi rahim perdesiymiş basit histeroskopi yöntemiyle vajinadan girip yakıyorlar yani büyük bir ameliyat değil korkulacak bir şey değil hem görüntüleme hem yakma perdeyi alma işlemi yapıyorlar aynı anda zaten