mucizemm94 Önceden sgk karşılardı şimdi adet ilaclari doğum kontrol hapları doktor bugün bana biz yazmiyoruz artık reçetesiz ücret karşılığında alabilirsiniz dedi bir ilaç 400 500 TL aldım nereye şikayet edebiliriz bilgisi olan var mi
Dmt-01 mucizemm94 doğum kontrol hapını karşılıyormuydu ki önceden ben bildim bileli hep parayla alınıyo.adet ilacını ben iki kez kullandım ikisindede parayla aldım devlet karşılıyormuydu öncden bilmiyorum