Deletedmom781 merhabalar ben de nimo kullanıyorum, arkadaşın dediği model mesh. Bize de doktor tavsiye etmişti. Her ne kadar eczanede daha iyi buhar veren başka marka var deselerde doktor tavsiyesini dinledim. Çok memnun kaldık. Çok sessiz küçük ve temizliği kolay. Biz sadece bir defa şarj ettik iki gündür sorunsuz kullanıyoruz ancak sabah akşam verdiğimizden olabilir. İnternet yorumlarında çok daha fazla şarj etmeden kullananlar olmuş. Almadı iseniz ben de tavsiye ederim