Merhaba anneler. Bebeğim bez gördüğü zaman ağlıyor geri yerine koyuyor vurdurmuyor ve aldırmıyordu , bende dün çıkardım tabi altına yaptığı da oldu ama tuvalete de yaptı bugünde bu sekılde devam ediyoruz 23 aylık . Onerıleriniz nedir nasıl bi süreç izlemeliyim