Busex Hanımlar merhaba. 2 yaş oğlum dünden beri 4 saatte bir ateşleniyor. Calpol verıyorum 4 saatte bir. Şuan ateşi 38.3 sadece zıbın ve bezle duruyor ? Bu uygun mudur ? Kusma ıshal yok.
imaddesi Busex ayakları soğuksa çorap giydirebilirsiniz. Birde baş, ense, bacak arası, el ayak bileği gibi bölgelere oda ısısında su ile ıslatılmış bezle kompress yapın.
Pamukbaby Busex yani ateş sürekli tekrarlıyorsa bu dirençli ateştir enfeksiyon kapmış olabilir eğer yine gün içinde tekrarlarsa bi acile veya kendi doktoru varsa onunla görüşün tahlil yapılsın dirençli ateşi devamlı ateş düşürücüyle düşürmekte iyi birşey değil maalesef
askbebegimmbenim Busex 1 yaş benimkide dünden beri ateşli doktora götürdüm kızarıklık falan yok dedi kontrol halinde ol dedi. Bugün çene kulak kısmı şişmiş yine gideceğiz doktora sanırım kabakulak olmuş
Theodora imaddesi bizim de doktor oyle demisti el ayak buz gibi olur mutlaka ayaklarini isit,ayaklari isinmadan ates dusmez demisti.
pyrzaslnnn47 imaddesi merhaba benim bebeğim de üç Aylık boğazı enfeksiyon kapmış doktor öyle söyledi sürekli ateşi çıkıyor sabah antibiyotik verdim öğlen Calp ol verdim Şimdi tekrar 30 7:30 Fitil vereyim mi kaç olduğumu korkmak gerekiyor
aycan27 Beninde kizim gecen hafta oyle oldu acile goturdum bogazi sismis dediler soguk alginligi surubu yazdi doktor iki gunde duzeldi soguk bisey falanda vermemistim bogazi nasil sisti halaa saskinim
Eftelya111 Busex Busex calpol ve dolven i dönüşümlü verin daha iyi gelecektir ama dirençli bi ateşse enfeksiyon olabilir
Bebeto_Be Eklem yerlerine ılık bez koy veya sil her yerini ilaçta dönüşümlü verince daha etkili oluyor bence
imaddesi pyrzaslnnn47 ay yeni gördüm kusura bakmayın 😔 nasıl şimdi düştü mü ateşi.? 39 olduğunda ılık duş aldırdım. Fitil hiç kullanmadım ben bilmiyorum
pyrzaslnnn47 imaddesi hala arada çıkıp düşüyor nasıl fitil vericim bende bilmiyorum ne yapacağımı ya çok zor
pyrzaslnnn47 imaddesi şuanda iyi ateşi . Calpol verdim ve ince giydirdim . Kanında enfeksiyon çıktı çok öksürüyor sesi değişti daha 3.5 aylık . Dr antibiyotik yazdı sizce vermelimiyim
demirboy Busex duş aldırmak iyi geliyor hafif ılık duş. Dolven de verebilirsiniz calpol düşürmeyebiliyor
laydaakocc Benimde oğlum 3 gündür geceleri aynı saatte atesleniyordu.oksurugu vardı hafif ama bugün kusmaya da basladi. 17 aylık. Doktorumuz üst solunum yolu enfeksiyonu dedi. Cortair hava ve ibufen kullanıyoruz şimdilik. Bakalım yine bu gece aynı saatte ateşlenecek mi