mombabe como tomo biberon önerebilirim ama baya pahalı bence gerek yok. Mamajoo bende kullanıyorum çok uzun zamandır hiç Bi sorun yaşamadım akışı güzel gaz konusunda iyi. Bebeğin üç aylık olmuş mamajoonun orta akışlısını alıp deneyebilirsin. Benim kızım 3 ay 23 günlük lansinoh orta akışlı aldım ama hala akışına alışamadı