teachermom5 canım çocuğu ters emzir. Çanta gibi düşün. Çocuğu kolunun altına al,kafası kolunun altından yukarı doğru sana bakacak. Memeyi öyle ver emsin. Mümkünse biri yardım etsin. Bebişin altına büyükçe bir yastık da koyabilirsin yardım edenin yoksa,ben öyle yapıyordum. Kolunjn altına yastıkla yatır.O emerken bir yandan da düğüm olan yerleri elinde hafif hafif ov. Bir de bebiş ne kadar aç olursa o kadar iyi açılır. Açılana kadar bu şekilde emzir,2-3 defa bol bol emerse açılır. Ben zamanında çok çektim. Herşeyi denedim,olmuyordu. Bu yöntem hayatımı kurtardı.