Prensesannesi___ oda için mi? Arnica Misty kullanıyorum 4 yıldır, hem soğuk üflemesi var hemde altta koku ya da uçucu yağ koyman için yer var hem nemlendirip hem kokuyu yayıyor, ben çocuklar grip olunca serum dolduruyorum çalıştırıyorum gece burun tıkanması kuruluk yaşamıyorum
Diğer maske ventolin falan kullanmadım hiç bilgim yok canım makinesinden.