Maya dediğimiz şey yoğurt, sütü 20dk kaynatıyorum biraz soğumasını bekliyorum ama cok değil sütün içine de yoğurt koyuyorum 3-4 yemek kaşığı ya da ne kadar maya varsa onu karıştırıp süt içinde kavanozlara döküyorum, sonra üstünü peçete ile örtüp soğuk ya da ılık bir odaya koyuyorum 5-6 saat dinlenmesi tutunması lazım sonra buzdolabına kaldırıyorum. cok basitmiş yani bende yeni evliyim öyle öğrendim evde işim olmazdı yoğurtla yemekle🤣