MTkutay ben şöyle yapıyorum
7 tane minik kavanozum var onlara yapıyorum her gun bırını acıyorum bır hafta gıdıyor
Sut kaynarken 1 kesme seker atıyorum daha katı oluyor
Kaynadıktan sonra ılımasını beklıyorum kavanozlara boldukten sonra mayasını eskı yogurdumdan katıyorum her kavanoza ayrı ayrı sarıyorum ve asla yerınden oynatmıyorum
Bence puf noktası mayaladıgın yerden oynatmamak
Uzerlerıne mınık peceteler koyup kapaklarını kapatıyotum aksamdan
Sabah peceteyı acıp dırek kapatıp dolaba atıyırum buhar yapıyor su ıcıne damlayınca cıvıyor cunku