Dennizz11 Nikah günümde giydiğim beyaz sade elbisem var biliyorsunuz düğünlerde beyaz olduğu için giyemiyorum nasıl değerlendirebilirim satmak da istemiyorum benim için manevi değeri var kumaş boyası mi kullansam acaba tutar mı ?şifon tesettürlü