asilsmom_ Ben düz eşim ise kıvırcık saçlı. Bebegim tıpa tıp ben. Saçları su an düz 2 ay 11 günlük. Eğer saçları eşime benzedi ise ne zaman belli olur ?
Ballilokmam11 asilsmom_ benim saçlarımda dümdüz eşimin ki kıvırcık kızım 16 aylık baştan beri aynı benim saçlarım gibi
tosbiksmoms asilsmom_ ay benim oğlum da 2 yaşına kadar kıvır kıvır di saçları çok severdim. Sonra nasil olduysa şu an düz-dalgali arası birşey oldu demem o ki en fazla 2 yaşından sonra iyice netleşiyor bence.
Ucansupurge tosbiksmoms benim kızımda aynı şekilde oldu luluk luluktu saçları 2 yaştan sonra düzeldi saçlar resmen hafif dalgalı kaldı 🥹
MissPhalange asilsmom_ benim kızımın saçları 1 yaşına yaklaştıkça arka tarafından belli oldu kıvırcık olduğu. Kızım çok saçlı doğdu ve dümdüzdü. Bir anda değişti
likeli asilsmom_ abartmış olmayayım ama ergenliğe kadar yolu var 😅 ben ve kız kardeşim kıvırcık saçlıyız ergenliğe girene kadar saçlarımız hafif dalgalıydı ergenlikten sonra bildiğiniz kıvırcık olduk. Ben de şimdi kendi kızımı bekliyorum kime benzedi diye. 1 yaşına girmek üzere saçları çok yavaş uzuyor uçlardan hafif dalgalanma var ama bakalım.
Ucansupurge tosbiksmoms Bende çok seviyordum kendimde kıvırcık sacliyim birlikte bakımlar yapacaktık ah ahh
Grimor88 Ben de eşimde kıvırcığız ama benim daha kıvırcık. Ve kıvırcık baskın gen muhtemelen kıvırcık olur. Kızımın 7-8 aydan sonra kıvrılmaya başladı yani uzadıkca şimdide çarşamba cadısı gibi dolanıyo evde lahana bebeğim benim kdçsndmöf