Ben gün içinde sallıyorum ama 11 de odaya götürüyorum loş ışık beşiğine koyup iyi geceler annecim diyorum sallama da 1 dakika tek sallıyorum sonra göz hizasında bende uzanıyorum gülüp uyuyor 3 aylık olucaz 4 gün sonra ilk doğduğundan beridir hep öyle yaptım