tekbasimabakiyorum Kızım 22 aylık, emzirmeyi bırakalı 1 ayı geçti, gece en az dört beş kez uyanmaya devam ediyor, hiçbir değişiklik olmadı hatta daha beter oldu. Ne zaman sadece bir kez uyanıyorlar, sizinkiler kaç kez uyanıyor?
elisa2705 tekbasimabakiyorum Alıskanlık hemen bırakılmıyor biraz zaman vermelisin elbet gecicek bu durum..
Bayancorek tekbasimabakiyorum belli olmuyor bazen 2 bazen 4 , 27 aylık emmeyi yeni bıraktı. Bırakmaya çalışıyor daha doğrusu 8. gün bugün 😂 gece zorlanıyor o yüzden fazla kalktığı oluyor