Bebeğim 15 aylık üst ön dişleri çıktı. Üst köpek dişleri de çıktı ama altta hiç diş yok. Yankesiciler yok. Normalde kendi ayındakiler azı dişlerini çıkarıyor. Böyle olan var mı? Bu arada kilo olarak zayıf bir bebek ama dil gelişimi iyi 50′ye yakın kelimesi var. Gelişim geriliği değil sanırım ama zayıf olduğu için mi? Doktora sordum çıkar dedi sadece.