Arkadaşlar 70 gün önce doğum yaptım. Kanamam bitip tekrar başlıyor, çok rahatsız oluyorum artık. Bu normal mi yoksa doktora gitmeli miyim? (dördüncü kere başladı iki gün önce)
Bu arada doğumdan 1 hafta sonraki kontrolde her şey normal demişti doktor.