Slm kızlar geçen Cumartesi oğlum grip oldu ateşlendi bizde hastaneye götürdük ama hastanede kızamık olan bir çocuk varmış tabi biz hiç fark etmedik ve bugün hastaneden arayıp işte siz o gün hastaneye geldiğinizde bir çocuk kızamık olmuş o yüzden yarın gelin tedbir amaçlı oğlunuza ilaç verelim dediler ama cesaret edemiyorum gitmeye daha yedi aylık ne yapacağımı bilmiyorum bu arada Fransa’da yaşıyoruz siz olsanız napardınız lütfen akıl verin🙏🏻