Cipsdelisianne Kızlar doktorum yazdı da kansızlık varmıs gebeyim bu arada Sabah ac yazıyor ama ben ne zaman kalkarsam o zaman iciyorm bi sıkıntı Olrmu öyle yoksa sabah erkenden mi içmem lazm