Kızım nezle olmuştu ertesi günde bir anda hırıltılı nefes aldı hemen eve yakın bı klinik doktoruna götürdüm gogusunu dinledi hırıltı var bronşit dedi hava verdi iğne verdi o gece hiriltisi geçti çok şükür ama ben gene de kendi doktoruna götürmek istiyorum biraz daha toparlaninca iki yaş kontrolüne zaten gidicektim bronşit mi gercekten belli olur mu anlar mı yani geçtikten sonra bilen var mı yoksa şimdi hemen mi tekrardan goturmeliyim klinik dontoru iyi bir doktor evet ama öyle röntgen vs bakilmadi dinledi sadece kalıcı bişey mıdır bu bronşit korktum biraz açıkçası