Kızlar 14 aylık bir kızım var 15 20 gündür ara ara kafasına vuruyordu diş çıkarma dönemide diye çok üstüne gitmedim gerçekten diş çıkardı, bu dönemde aşırı agresif ısırma sıkma bağırma ağlama krizlerine girdik şimdi daha iyi kafasına vurmayı bıraktı ama son bir haftadır kendi etrafında dönüyor yapma diyince bırakıyor ama sonra tekrarlıyor bir de sinirlendiğinde otururken ayaklarını birbirine sürtüyor ellerini çırpıyor bu arada kelime dağarcığı çok geniş bir sürü kelime söylüyor komut almada bir problemi yok ismine tepki veriyor ismini soruyoruz söylüyor ekran yok denecek kadar azdı artık hiç açmıyorum içime bir kurt düştü doktora getirmeli miyim?