Bebeğim 4 aylık ve bugüne kadar uyutma şeklim genelde emzirirken kendiliğinden uyuması ya da kucağımda oda oda gezdirerek oldu. Artık kilosu arttıkça ayakta gezdirmekte zorlaşıyor gibi günden güne ama başka türlü de uyumuyor. Emerken her zaman uyumuyor bazen uyuyor. Bu süreci sizler nasıl geçiriyorsunuz?