Merhaba kızlar.oglus 52gunluk henuz.3670dogmustu ılk ıkı haftada dogum kılosuna ulasmayınca mama takvıyesı yapmıstık ulasınca bıraktım.1ay kontrolunde 4600olmustu haftaya ıkıncı ay kontrolune gıdecegız evde tartıyorum 5kılo.ben de bugün dedım kı emdikten sonra mamayı deneyeyım bı ıcecek mı.emdi 60cc mama yaptım hepsını içti kusmadı da.sütüm de var baya da emiyor ama yıne de mama vermeli miyim kafam karıstı😒