happy662_ Selam annelerim her ay adet bitimiyle vajinal enfeksiyon yaşıyorum probiyotik fitil her akşam takiyorum onun dışında yoğurt vs tüketiyorum ağızdan da probiyotik alıyorum neden tekrarlıyor eşimle birlikte olmasam bile böyle oluyor çok yoruldum
aslhnkrts happy662_ bana doktorum diyet önerdi 0 şeker , gazlı içecek vs içmiyorum bol su içiyorum biraz düzeldi gibi
Kbr-a happy662_ biraz basit karbonhidrattan ve şekerden uzak durun (meyvede dahil) candida tarzı bişeyse onlar şekeri sever birde iç çamaşırı kıza nioli yağ damlatın çok işe yarıyor
happy662_ Kbr-a Şekeri bıraktım ama iradene sahip çıkıp çikolata yememem lazım nioli yağı rahatlatıyor biraz tamamen geçmesi için ugrasiyorum
happy662_ ley_la psikolojim bozulacak diye korkuyorum baş belası bı illet geçmiyor asla yaşam kalitemi düşürdü heran tuvaletteyim sürekli çamaşır değiştirmekten sürekli bı çaba içindeyim . Borik asit diyorlar hemen geçiriyor onu eczaneye soracağım yarın bakalım ne diyecek
ley_la happy662_ benim üst dudak kısımları hep kaşınıyor doktor her deferinde travozol krem veriyor ama geçmiyor bilmiyorum 🤷♀️