Kızlar aşırı paniğim,39.4 ateşi gördük,doktor antibiyotik başlamıştı onu da kullanmamıza rağmen 3 köklü dişi aynı anda çıkarıyormuş bebeğim,bu kadar ateş olmamalı diye biliyorum,köklü diş süreciniz nasıl oldu? Uyanınca doktorumuzun yanına gideceğiz muayeneye
:((((