Merhaba hanımlar. 🌸 Sizlere bir şey danışmak istiyorum.
Kızım şu an tam olarak 24,5 aylık. İştah konusunda sıkıntılarımız var. 20, 21 ve 22. aylarında 3 farklı doktor (farklı sebeplerden gitmiştik ama konu iştahsızlığa gelince) artık memeden kes dedi. Ben bir türlü cesaret edememiştim. Tam 24.ayında keserim derken o aya varmadan ameliyat olma ihtimali doğdu ve hala netleşmedi. Ben de hem memeden kesmek hem ameliyat olması psikolojik olarak da etkiler diye ameliyat olayının netleşmesini, ameliyatı yakın zamanda olacaksa da onu atlatmayı beklemek istemiştim.
Bugün de ben kontrast madde verilerek MR çekildim ve 24 saat boyunca emzirmemem söylendi. Bizim için cidden çok zor olacak çünkü memeye aşırı düşkün ve emerek uyuyor.
Hemşire de dedi ki fırsat bu fırsat, memeden kes.
Ama ben son emzirmeyi bu şekilde tahmin etmemiştim. Hazır hissetmiyorum gibi. Burada bazı postlarda görmüştüm, kırmadan, üzmeden, güzelce vedalaşarak, son kez olduğunun bilincinde yapıyorlardı sonlandırmayı. O şekilde yaparım diye planlamıştım. Açıkçası cesaret de edemiyorum, gözümde büyüyor.
Siz olsaydınız ne yapardınız? Ben ne yapmalıyım?
(Yazdıklarımdan emzirmeyi daha önce sonlandırmak zorunda kalmış ya da emzirme sürecini yaşamamış kimsenin olumsuz etkilenmesini, üzülmesini istemem. Öyle hissettirdiysem özür dilerim.)