Ayserose Arkadaşlar 5 aydır yer yatağında uyuyoruz kızımla çünkü beşiğinde yatarsa sayısız uyanıyor yada kalkıp yanıma gelmek istiyor. Bende çareyi böyle bulmuştum hem sallamıyorum hemde az uyanıyor ama artık bende ne bel kaldı ne sırt.. yer yatağı tek kişilik zaten dönemiyorum bile var mı bu durumdan dönen ya yatağımı özledim şöyle rahat rahat yatmayı özledim ne yapacağım bilmiyorum beşiğinde yatırsam eminim kalkınca ağlayacak beni isteyecek 🤦🏽♀️
bosanbacim Ayserose bende 4 ay önce düşürmüştüm diye aylardir yerlerdeyim bugun insallah aglamazsa odama gecip yatagimda yaticm 🤣🤣
Usnac1995 Ayserose Yatağınızds beraber yatsanız. Biz de anne yanı park var, ordan direk yanıma yuvarlanıyordu emmek isteyince , sağa dönse ben, sola dönse yatak olduğundan düşme riski de yoktu Şuan beşikte hiç yatmıyor ama hep benle 26 aylık 🥲
fbetul4270 Ayserose bizim buralarda sünger döşek var kalınlığını sen nasıl istersen öyle yapıyorlar iki tane koyuyorum yere kızımla döne döne uyuyoruz. İstersiniz sert yada yumuşakta yaptırabiliyorsunuz. Öyle bir imkanınız varsa sizde deneyebilirsiniz.
Ayserose defnemomm_ 😀😀 yani bunu tercih etmeme sebebim düşmesi. Daha önce öyle yatıyorduk düşme tehlikesi oluşunca yerde yatmaya başladık
birperikizi 4 aylıkken yanimdan düştü. O günden beri yer yatagindayiz. 4 yaşında. Söyleyeceklerim bu kadar 😅🤣 yakında oda yapicqm inşallah o zaman artık yatarım yatagimda
Ayserose fbetul4270 yani açıkçası zaten odasını ayıracağım yazın 2 yaş olmak üzere artık herkes kendi odasında yatsın ya😀 küçük olsa kesin yaptırırdım