Denizkiziyiz  Arkadaşlar sık pile yaptıracağım ve internetten yaptıracağım, sizce hangisi daha şık duruyor veya durur düz sade bişi istiyorum şimdi kullandığımız desenli filan
daisy_01 Denizkiziyiz 2 daha güzel ama düz çizgili oldugu için en ufak kırısıklıgı belli oluyor hemen .benimki de 2
Denizkiziyiz daisy_01 acaba bana görsel olarak atabilir misiniz sakıncası olmazsa duruşuna bakayım sizinkinde mümkünse
ralpyyy Denizkiziyiz üstte ki büyük salonumun altta ki oturma odamın ikisi de çok güzel duruyor bence
Ladimaki Denizkiziyiz Bende çocukların odasında 2 yi yaptırdım ama pencereleri açarken dikkat et. Ipleri çekiliyor.
Mikoiledikonunannesi Denizkiziyiz 2 .ye benzer yatak odam da var çok beğeniyorum çok yakışıyor . Bence 2
Deletedmom_117 Denizkiziyiz iki daha hoş duruyor yatak odamda aynısının simlisi var çok hoşuma gidiyo
pembeayakkabilikiz Denizkiziyiz 2 çok şık duruyor yatak odamda kullanıyorum şimdi salona yaptıracağım bende aynısından