Ay inşallah bilenler cevap verir çok mutlu olurum valla Merhabalar hanımlar ay kafaya çok taktım anlamadığımdan ötürü de buraya yazmak istedim regl oldum 25 Kasım Çarşamba günü cumartesi günü duş aldım bitti çünkü afedersiniz zaten başında sonunda kahverengi leke görüyordum çok az sürdü normalde 6 7 8 gün olurum sonra arkdaşıma danıştım üstüne görmeden bahsetti üstüne görmeden hamile kalma oluyomuş daha önce duymuştum ama hiçbir bilgim yok pekte anlamadım şuan napcam napmam lazım bilmiyorum