uuuuuuu keratin bakımında saça keratini sürüyorlar kısa bi süre bekletip fön çekiyor sadece, birde brezilya fönü var bunda da keratini sürüyor saatlerce bekleyip üstünden yüksek derecede düzleştiriciyle falan geçiyor. Birincisinde saça bakım yapıyor saçınız kıvırcıksa yine kıvırcık oluyor ama daha canlı elektriksiz oluyor. İkincisinde brezilya fönü düzleştirdikleri için -yapılan yere göre değişiklik gösteriyor- aylarca saçınız duştan sonra bile dümdüz kalıyor. Birincisinin saçı yıpratması mümkün değil ama ikinci işlem yıpratıyor olabilir. Yaptırdınız mı merak ettim 😁 bu postu görünce benimde aklıma geldi tekrardan bende bakım olarak yaptırayım