Hamile olduğunuzu bilmiyorsunuz. 1 aylık hamile olduğunuzu düşünerek söylüyorum. Evdesiniz Düşük yapsanız anlarmısınız. Yada doktorlar anlar mı düşük yaptığınızı. ? Yada düşük yapanlar nasıl yaptı tabi 1 aylık olanlar lütfen bilenler cevaplarsa memnun olurum. ?