Nnnsnsns epilepsi hastası bebeğim 6 aylıkken nöbet geçirdi luminaletten ile başladık ama alerji yaptı sonra keppra kullandık 1 sene kadar ve çok şükür nöbet olmadı şuan 25 aylık. Bebeğimin geçmeyen kaşıntısı vardı herseyini değiştirdik en son belki ilaç yapıyordur diye başka ilaca geçtik meğer bezdenmiş tüm bezlerin içindeki maddeye alerjisi varmış