9 ay 23 günlük kızım ,yaklaşık 1 aydan fazladır sağda küçük aziyla köpek dişinin olduğu tarafta kocaman bir morluk var, diş geliyor dedik ama ortada diş yok 1 aydır ve aynı yerde sol tarafta böyle bir belirti de yok ,ara ara ağzından da koku geliyor ondan mıdır acaba , bir de böyle olup da diş ne zaman geldi ,yaşayan var mı bu durumu ?