Fatmaklc Eşimle benimde boylarımız öyle oğlum 8 aylıkken 74cm di. Yanlış anlamayın sizi korkutmak tedirgin etmek için söylemiyorum ama takip edilmesi sağlıklı olur. Çünkü boy uzaması ergenliğin sonuna kadar devam edecek aşırı uç değerlere çıkması iskelet sistemi rahatsızlıklarına neden olabiliyor ergenlikte. Boy kilo gibi de değil kilo alır verir zayıf olur kilolu olur zamanla değişir. Siz yine de aklınızın bi köşesinde tutun eğer gelişmesi bu hızda devam ederse bi görüşürsünüz. Kısa vade için demiyorum yani çocukluk çağında vs de bu bi etken. Sağlıkla büyüsün🌺