Kızlar selam. Bebeğim 6 ayını doldurdu anlamsız bir huysuzluğu var devamlı ilgi istiyor sürekli mız mız.. asla gerçekten ağlamıyor tamamen dikkat çekme amaçlı. Memnun edemiyoruz. Bir de bu ara yabancılama başladı. Eve misafir gelse kaçıyor. Çok yoruldum ya. Diş mi acaba diyorum umarım huyu bu değildir. İnanılmaz sakin sevimli bir bebekti ne oldu anlamadım. Çenesi de hiç durmuyor sürekli babıldama çığlıklar kahkahalar ama işte gel gör ki huysuzlukta tavan. Lütfen yardım edin bir şeyi yanlış mı yapıyorum ? Geçecek diyin 😅