9,5 aylık bebeğim ne yapacağım bilmiyorum tükendim. Kahvaltı etmiyor asla etmiyor hiç etmiyor.
Her türlü yumurta türünü denedim yumurtasız kahvaltılar denedim istemiyor hiç ya:( ne yapacağım bilmiyorum yüzünü ekşitiyor ne versem iğrenir gibi yapıyor. Zaten uyandıktan 2 saat sonra uyuyor ilk uykusunu o zaman uyumak istiyor. Bende uyanınca emziriyorum. 1 saat sonrada yedirmeye çalışıyorum ilk iştahla ağzını açıyor ama sonra yüzünü iğrenir gibi yapıyor herşeye.
Ne yapacağım ben ? Diğer öğünlerde çok yiyo denemez