Kızım 9 aylık oldu.Ancak doğduğu günden beri gaz sorunu ile uğraşıyoruz.Bütün tahlilleri yapıldı,ultrasonda herhangi bir şey görülmedi,alerji testi de yaptırdık herhangi bir alerjisi çıkmadı.Ama her gün gaz sorunu yaşıyoruz.Özellikle geceleri daha kötü durumdayız.Bütün gaz damlalarını,doğal tedavileri de denedik bir sonuca ulaşamadık.Ağlamaktan geceleri uyuyamıyor.Bu durumda olan başka bebekler var mı acaba?