Bebeğim 17 aylık Son bir haftadır gece ikide kalkıp dörtte uyuyor bazen dörtte kalkıp altıda uyuyor memem de durmak istiyor uyumak istemiyor normalde de gece 1,2 kere kalkar emer uyurdu şimdi uyanık kalıyor sabah kahvaltı yapmak istemiyor muhtemelen çok emdiği için dişimi çıkıyor diye düşünüyorum ama öyle bir sinyal de vermiyor çoğu dişi de çıkmış zaten acaba ayrılık kaygısından mı yoksa iki yaş sendromundan mı İki yaşına kadar gece gündüz emzirireyim diyordum ama artık dayanamıyorum geceyi kesmeyi düşünüyorum