Merhaba kızlar size tecrübelerimden bahsetmek istiyorummm 🌸😊
Mama olarak sma, Aptamil prosyneo, hipp, Aptamil comformil kullandım fakat her biri farklı kötü oldu bebeğim için ve değiştirdikçe zarar verdi maalesef. Ama bebeğime en iyi gelen Aptamil klasikti direk düz Aptamil çevremde de bir kaç kişiye bu şekilde iyi geldi öneri olarak söylemek istedim.
Gaz damlası olarak Nurse harveys damlasını kullandım şurubunu kullandım biogaiayı zaten 3 kutu kullandım onda da bebeğime iyi gelen sab simplex oldu onu verdiğim an yarım saat içerisinde rahatlıyordu.
Gazlı bebek için önerilerim olacaksa size
Kesinlikle yarım kundak karnı daha rahat ediyor
Antikolik biberon kullanımı biraz da olsa iyi geliyor
Ve beşik güzel sallanan bir beşik köşe roomi glide aldım pahalıydı da ama bebeğim onun sallanma şeklini sevmiyordu trendyolda en çok satanda bir beşik var 800 tl civarı onu çok sevdi onu aldım çevremden yine öneri alarak
Beyaz gürültü i, kucakta hoplatmak, aşağı doğru bebek kucağındayken eğilip kalkıp kulağına doğru şşşş yapmak, yüz üstü yatırıp sırtında masaj yapmak ağzına burnuna dikkat edicek şekilde, her beslenmeden sonra gaz çıkarmak beslenmenin ortasında da gaz çıkarmalısınız tamamen yemeği bitirene kadar beklemeyin emzirmeniz de dahil buna ortasında ve sonunda gazını muhakkak çıkarın sabırlı olsun çıkarırken bu şekil de minik yardımcı olmuş olsam da olmak istedim son olarak bu ara da gerçekten sıcak tutmak da çok etkili ayak altı özellikle