sevaltenekeci Merhaba hanımlar oğlum 1 yaşında ve kabız dünden beri sancı girip ağlıyor evde ne yapsam iyi gelir lütfen yazınn
Hiilyuss sevaltenekeci yemek yemeye hiçç zorlama bol su içir içmiyorsa hoşaf va kaynat içir kakayı yumusatmanın tek yolu sıvı alımı