Zeyna0601 1 yaş aşımızı olduk bebeğim ishal oldu sonra pişik oldu düzenli uyuyan bebek gitti gece hiç uyumayan bebek geldi 1 hafta olacak yarın onu da geçtim öksürmeye felan başladı sizce 1 yaş aşısından kaynaklı mı ?
Evaninanasi Zeyna0601 ishal vs aşıdan olabilir belki ama 1 hafta sonra olan öksürüğün aşıdan olduğunu sanmıyorum. Muhtemelen soğuk alıyor bebeğiniz. Geniz akıntısı vs var mı?
aysebb Zeyna0601 Aşıdan değildir uyku sorunu. 12. ayda uyku gerilemesi oluyor ve atak var onunla birleşiyor bizde öyle olmuştu. 2 haftaya yakın sürdü sonra geçti
Zeyna0601 Evaninanasi öksürük arada hırıltılı var okula yeni başlayan bir çocuk var bina da oynamaya geliyor geçen geldiğinde de ishal kusma Ateş felan oldu şimdi böyle oldu ama çocukta bir şey yoktu
Zeyna0601 Bide okula yeni başlayan bir çocuk geliyor bize onda bir şey yoktu ama acaba bebeğime mikrop mu bulaşıyor
asrinhatasi Zeyna0601 bu daha büyük ihtimal. O çocuk büyük ve aşıları tam olduğu için taşıdığı mikrobu tolere ediyor. Sizinki küçük olduğu için daha hassas. Aşıdan sonra bişey yaşamadık biz çünkü.
Evaninanasi Zeyna0601 muhtemelen sebep bu. Çocuk etkilenmemiş olabilir ama hastalığı taşımıştır ojul çağı çocuklarında bu çok normal. Bebeğiniz çok küçük bence okula giden çocuklardan bir süre uzak tutmalısınız çünkü okullar kışın hastalık yuvasına dönüyor. O çocuklar artık büyük olduğu için bunu tolare edebiliyorlar ama 1 yaş daha çok minik
Zeyna0601 asrinhatasi yani ondan olabileceğini düşünüyorum geçenlerde ishal kusma Ateş yaşadık 15 gün neredeyse o çocukta oldu ama 2 güne geçti onun şimdi onda bir şey yoktu ama benim çocuğum böyle oldu anlam veremiyorum
asrinhatasi Zeyna0601 o daha büyük bişeyler yiyip içebiliyor daha hızlı atlatır. Bi de salgın var yeğenim de kreşe gidiyor o da bu ara ishal oldu.
Zeyna0601 asrinhatasi bu sıralar eve almasam nasıl söyleyebilirim annesine tam da viral enfeksiyon dönemi
Zeyna0601 yanaklibebek çocuk doktoruna götürüyorum ilçedeyim şimdi ben ondan daha çok biliyorumdur cidden o ishal olduğunda götürdüm geniz akıntısı var dedi ne alaka ilaç yazdı kullandık merkeze gittik şehir hastanesine acil kes bunu dedi
yanaklibebek Zeyna0601 iyi bir doktor bulmak gerekiyor 🥹 ilçedeki iyi değilse mecbur merkeze gidiceksin