Ay benimde gece uykusu felaket 4 aya 5 günümüz kaldı akşam 9 gibi bir yarım saat uyuyor sonra hadi bakalım saat 2 ye 3 e kadar uğraş ninniler sallamalar emzirmeler o 4 5 saatlik zaman dilimini her gün aynı şekilde yaşamak o kadar zor ki her gün 4 5 saat uykuyla günü tamamlamak, sorumlulukları yerine getirmek çok zor gerçekten e 6 buçukta kalktı şimdi geri yattı e bende yatsam kahvaltı yapamıycam kendime gelemiycem o kalktığında ful enerji olucak yemezsem süt olmazsa oda sinirlenecek benimde eşim sağolsun çok destek oluyor ama onda uyumuyor e işide bütün gün direksiyon başında birlikte uykusuz kalacağımıza ona yat diyorum ay valla yaz yaz bitmiyor Allah sabır versin