Asyaveannesi04 catalbasoglu Yani herkes çok gereksiz pahalı felan diyorda bence büyük kolaylık ben kullandım meyve, sebzelerini hep onda yapıp cam kavanozlara koydum hiç blenderdan geçirmedim ama hep çatalla ezdim pütürlü yemeye alışsın