Tuuce7 Kızlar 6 günlük bir bebişim var. Bu gün hep genzine süt kaçmış gibi ses çıkarıyor. Arada ağladı, hapşırdı falan ama emerken gene bu ses ve rahat değil. Genzine kaçmış sıvı oradayken emebilir mi?
Ervaaaaa Tuuce7 sütünüz tazyikli olabilir mi acaba fışkırır gibi geliyorsa bebek o şekilde ses çıkarıyor sırtınızı geriye yaslayıp makas şeklinde tutun memeyi biraz daha rahat oluyor ve ilk fışkıran sütü biraz sağıp daha sonra emxirebilirsiniz
Tuuce7 Ervaaaaa Tamam canım. Sütüm daha fışkıracak kadar da değil, zaten sezaryen doğum yaptım. 😩 ama makas gibi yaparak deneyeyim bi de. İşe yarar umarım. 🙏🏼 Çok teşekkür ederim