tontonannesi öncelikle geçmiş olsun, benim bebeğim 3. Ayında korona oldu ve 4. Ayında yani yaklaşık 20 gün önce de öksürük vs vardı , hastalanmayançocuk sayfasında sarımsak ve zeytinyağı kürünü gördüm ve yaptım sarımsakları ince ince kesip üzerine zeytinyağı döküp beklettim ve ayaklarının altına sürdüm ve geçti muhtemelen büyüyene kadar hastalanırsa eğer bunu denerim