kemalefe Merhaba😊 Rabbim evladınıza uzun sağlıklı ömür nasip etsin🧡 kolay olmadı çok üzücü şeyler işittim yok sütsüz anne mi olur senin gibisini ilk defa görüyorum ben 2 sene emzirdim yok mama verilir mi vs vs ve daha niceleri en son ağlama krizine girdim resmen yeter diye bağırdım. Ben süt veremediğim için anne olmamış mı oluyorum yani diye. Millet evladını doğurup afedersin sokağa atıyor savaşta çocuklar aç ölüyor siz gelmişsiniz sıcacık evimde mama yedirdiğim için bana sitem ediyorsunuz yazık günah sizlere diyerek verdim tepkimi. Hiç biriylede konuşmuyorum artık 2 gram sütüm vardı oda stresten gitti resmen…