smileanne canim şu desem olmaz her insan farkli sonuçta birde tavastan pek tanidigim yok ayni köyümden tanidiklarim bile cok iyiside var kotusude kendi halinde olanida,birde ben kendi halimde oldugumdan herkesi iyi gozle bakiyorum sanırım🙂siz nerelisiniz